Icing-Ove: H-lvete vad snyggt :D
Inlägg: 1085447
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har jag idag både passerat Gävle och Nolbyknölen utan att ta någon skada, vad jag vet. Sen så har jag också åkt X2000, eller var det X2?