Så har jag idag både passerat Gävle och Nolbyknölen utan att ta någon skada, vad jag vet. Sen så har jag också åkt X2000, eller var det X2?
Inlägg: 1085525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Fast du vet väl att det är i Sthlm och inte i Gävle som "Brynäsaren" westerlind bor?
Fast du vet väl att det är i Sthlm och inte i Gävle som "Brynäsaren" westerlind bor?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Du åkte väl X2 på en biljett-typ som heter X2000.
Fast det där kan Stinsen Frisco reda ut.