Berka: aha, okej. det var väl det nöten i luleå gjorde på hedman förra också ?
Inlägg: 1088113
Svarskommentarer
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
oscaaaar: Ja typ men nivån mellan domarna e inte alltid lika tyvärr