oscaaaar: Ja typ men nivån mellan domarna e inte alltid lika tyvärr
Inlägg: 1088116
Svarskommentarer
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
Berka: nej, det är en sån grymt stor skillnad mellan varje match. men men