Undra vem som kommer att få vara 3:e länken i susse/skröder kjedjan i morrn?
Inlägg: 1091510
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2008-11-25, kl 19:00
Berka: Verkar som att Molinder ska in i den kedjan, åtminstone preliminärt? Men det låter inte som någon vidare idé, jag skulle hellre se Yetman i den kedjan. De har ju spelat ihop tidigare och Yetman funkar bra som målskytt med dem.