Berka: Verkar som att Molinder ska in i den kedjan, åtminstone preliminärt? Men det låter inte som någon vidare idé, jag skulle hellre se Yetman i den kedjan. De har ju spelat ihop tidigare och Yetman funkar bra som målskytt med dem.
Inlägg: 1091551
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2008-11-25, kl 19:00
Petey21: Ja jag vill inte ha molinder dära.. han uträttar för lite tycker jag. Skulle kunna tro att ulmer kan ta plats i 1:a iaf. så länge aasen e skadad.