Inlägg: 1095198
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Gidde: Jag tycker inte att Snellman, Forsberg och Enström håller elitserieklass, därutöver är det vissa andra spelare som underpresterar så till den milda grad att de knappt heller har i serien att göra.
Om Ulmer tar Snellmans plats så blir det ganska angenäma "problem" när Mats kommer tillbaks!
Vem ska bort?
Forsberg troligtvis, men han har inte varit dålig denna säsong, men förmodligen sämst av forwards likt förbaskat..