Gidde: Jag tycker inte att Snellman, Forsberg och Enström håller elitserieklass, därutöver är det vissa andra spelare som underpresterar så till den milda grad att de knappt heller har i serien att göra.
Inlägg: 1095201
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Wayne Gresky: Snellman platsar inte, Forsberg är tveksamt. Men i mina ögon är Enström en stabil ES-spelare trots sin unga ålder.