Wayne Gresky: Snellman platsar inte, Forsberg är tveksamt. Men i mina ögon är Enström en stabil ES-spelare trots sin unga ålder.
Inlägg: 1095206
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Poffa: Enstörm har varit grymt bra iår tycker jag och Forsberg är bättre än toukko på att taklas? om jag fick välja mellan toukko och forsberg väljer jag forsberg.
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Poffa:
Håller med dig om Enström, han har faktiskt imponerat på mig i år.
Var mycket tveksam till honom i början av säsongen, men han är klart tuffare än jag kunde föreställa mig.
Vissa matcher är det ju faktiskt han som fått igång laget, och inte några av veteranerna...
Håller med dig om Enström, han har faktiskt imponerat på mig i år.
Var mycket tveksam till honom i början av säsongen, men han är klart tuffare än jag kunde föreställa mig.
Vissa matcher är det ju faktiskt han som fått igång laget, och inte några av veteranerna...