NordaBoy: Undra förresten om inte Erik Karlsson börjar ångra att han stannade i Göteborg? Karln har ju knappt fått någon istid de senaste månaderna.
Inlägg: 1095360
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Martin S: Låter som om Frölunda har allt spel på web-radion. Skall bli intressant att se reprisen på tv´n och se om det speglar den känsla man fått via radion.