Martin S: Låter som om Frölunda har allt spel på web-radion. Skall bli intressant att se reprisen på tv´n och se om det speglar den känsla man fått via radion.
Inlägg: 1095383
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MorganaLefaey: Hållberg skadad, Westin spelar istället. Hållberg ser inte ut att må så bra där längst ute på bänken.