MorganaLefaey: Är ju bara 15-4 i skott på mål så han måste nog ljuga rejält. :)
Inlägg: 1095394
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MorganaLefaey:
Kurvinen är ju konstant felplacerad och vilse. men men. Egentligen hamnar han ju så för att vi aldrig vinner 50/50-situationerna momentet innan. Någon schackspelare är han i alla fall inte. Man måste kunna tänka i alla fall ett drag framåt.
Kurvinen är ju konstant felplacerad och vilse. men men. Egentligen hamnar han ju så för att vi aldrig vinner 50/50-situationerna momentet innan. Någon schackspelare är han i alla fall inte. Man måste kunna tänka i alla fall ett drag framåt.
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MorganaLefaey: Sparka pierre å kurvinen, dom e så sjukt dåliga att dom borde förpassas till div.2