Inlägg: 1095397
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
NuMo: Kurvinen är helt efter i varje situation, gör inte ett rätt.
Hedin får ta på sig båda målena då han går bort sig vid båda tillfällena..
Hedin får ta på sig båda målena då han går bort sig vid båda tillfällena..
Kurvinen är ju konstant felplacerad och vilse. men men. Egentligen hamnar han ju så för att vi aldrig vinner 50/50-situationerna momentet innan. Någon schackspelare är han i alla fall inte. Man måste kunna tänka i alla fall ett drag framåt.