Inlägg: 1095401
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: Vilken match tittar du på? Hedin får ta på sig halva första, det andra får Kurvinen och Svarten dela på.
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: Jag känner till att det finns ett stort hat mot Hedin men nu börjar det bli löjligt.
Han har varit klar tvåa efter Timmy senaste 5-10 matcherna.
Han har varit klar tvåa efter Timmy senaste 5-10 matcherna.
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka:
Ja, sparka Kurvinen och Hedin så kan vi spela med Espeland och... Högström! Då blir allt säkert mycket bättre.
Ja, sparka Kurvinen och Hedin så kan vi spela med Espeland och... Högström! Då blir allt säkert mycket bättre.
Hedin får ta på sig båda målena då han går bort sig vid båda tillfällena..