Jaha. Nu får vi utvisning så fort vi närmar oss pucken. I parti och minut. Som om det inte var svårt nog innan.
Inlägg: 1095442
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
NuMo: Vet inte, men det känns som man inte kommer orka se matchen när reprisen går. När skall de börja spela bra igen?