NuMo: Vet inte, men det känns som man inte kommer orka se matchen när reprisen går. När skall de börja spela bra igen?
Inlägg: 1095445
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MorganaLefaey: VILKET BACKSPEL..... Slutar det 2 siffrigt? kul att matchen är över efter 25 minuter