MODOJohan: Den där livbojen -bilden kan du väl maila sportchefen våran
Inlägg: 1095593
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Årets klaraste holding the stick och domaren missar allt...
Jaja, han missade Wargs galna armbågstackling också. Fredrik har gjort det två matcher i rad nu. Kanske något för disciplinnämnden att titta på?
Jaja, han missade Wargs galna armbågstackling också. Fredrik har gjort det två matcher i rad nu. Kanske något för disciplinnämnden att titta på?
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: Ge mig en fredagsgrogg så ska du se att han får det han behöver ;)
Oh, just ja, det är bara torsdagkväll.. Fan!
Oh, just ja, det är bara torsdagkväll.. Fan!