Inlägg: 1095597
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MODOJohan: Du johan.. finns de något som kallas torsdagsgrogg? eller öl kanske?!! ;)
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
MODOJohan: I morrn ska frun bjuda på middag så då kan man smyga ner i spritkällaren en snabbis och lösa den biten, men de e ju i morrn de.
Oh, just ja, det är bara torsdagkväll.. Fan!