MODOJohan: jaha jag trodde de va nått i stil med "just dina guldbruna ögon har jag förälskat mig i" Fest i restaurang viktory för höjdarna
Inlägg: 1095635
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Ussch. kan inte modo börja spela hockey igen, vinna matcher å bjuda på fin underhållning!
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Berka: Blir Modo första lag att släppa in fler än 200 mål? Eller har det hänt?