Ussch. kan inte modo börja spela hockey igen, vinna matcher å bjuda på fin underhållning!
Inlägg: 1095660
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Modo 08-12-04 kl:19:00
Nu jävlar börjar det bli skarpt läge, det går inte bara att trycka på någon knapp eller byta tränare värva osv för att vända en sån här nedåtgående trend.
Det är nog dom gamle som får rycka tag i det här om det inte ska bli ett besok i Ejendals till våren burrrrrrr..
Det är nog dom gamle som får rycka tag i det här om det inte ska bli ett besok i Ejendals till våren burrrrrrr..