Inlägg: 1099242
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21:
Fast det är skönare is i Kempis, min överstegsåkning blir som Salles så fort man kommer ut på isen. (Alltså inte HS-salle)
Fast det är skönare is i Kempis, min överstegsåkning blir som Salles så fort man kommer ut på isen. (Alltså inte HS-salle)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21: Spelar med galler/visir, kan det vara Enström? Han spelade med ett sådant i gårdagens match. Detta efter den smäll han fick mot ansiktet i samband med spel med J20.
Så jag var nog lite sent ute, men hann åtminstone notera att det är aningen kallare i Kempehallen än i Swedbank Arena, om det nu finns någon som inte redan känner till detta. Samt att Kempehallen känns mindre nu än på den gamla goda tiden, vad det nu kan bero på?