Petey21: Spelar med galler/visir, kan det vara Enström? Han spelade med ett sådant i gårdagens match. Detta efter den smäll han fick mot ansiktet i samband med spel med J20.
Inlägg: 1099243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Så är det en liten intervju med Harri Rindell i veckans nummer av Tidningen 7. Sidan 10, tror jag det var.