NuMo: Inga avslut än så länge. Men många fina passar bakom mål.
Inlägg: 1104792
Svarskommentarer
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
Vi är sist
Oj, oj, oj, huvva, huvva, huvva
Det här måste vara något slags rekord i fritt fall.
Är det någon som har någon idé vad vi ska hitta på.
Det påminner mycket om raset efter 79 års guld.
May day, may day
Oj, oj, oj, huvva, huvva, huvva
Det här måste vara något slags rekord i fritt fall.
Är det någon som har någon idé vad vi ska hitta på.
Det påminner mycket om raset efter 79 års guld.
May day, may day
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
NuMo: Det är så jävla jävla jävla grymt. Trredje matchen i rad vi är värda poäng men det finns inte en gnutta flyt. Det känns ta mig böfeln overkligt.
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
Jaha, då var vi sist (i skrivande stund) då. Känns bra att vi från den 7/11 till den 30/12 gått från första till sista plats.