NuMo: Det är så jävla jävla jävla grymt. Trredje matchen i rad vi är värda poäng men det finns inte en gnutta flyt. Det känns ta mig böfeln overkligt.
Inlägg: 1104808
Svarskommentarer
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
Lumber Jack: EH? Vi var utspelade i tre perioder. HV var klasser bättre på allt!
Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
Lumber Jack: De kommer.... vi vinner sm-guld vi har ju vestin,hedin,espeland,hållberg som är de 4 bästa backarna just nu.