Inlägg: 1108104
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde:
"Warg har väl en blödning i rövva, eller hur det nu var..."
Ajajaj,har det varit lagfest nu igen?eller har han rentav tappat tvålen i duschen?
;)
"Warg har väl en blödning i rövva, eller hur det nu var..."
Ajajaj,har det varit lagfest nu igen?eller har han rentav tappat tvålen i duschen?
;)
Warg har väl en blödning i rövva, eller hur det nu var...
Däremot hörde jag att Salo var på väg tillbaks, han hade visst inte slutat ändå...