Inlägg: 1108107
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19:
ASG!
Jodu, den där väntade jag på, faktiskt mest därför jag skrev som jag gjorde.
Men det var en supporter från ett annat lag än jag trodde som högg på betet ;-)
ASG!
Jodu, den där väntade jag på, faktiskt mest därför jag skrev som jag gjorde.
Men det var en supporter från ett annat lag än jag trodde som högg på betet ;-)
"Warg har väl en blödning i rövva, eller hur det nu var..."
Ajajaj,har det varit lagfest nu igen?eller har han rentav tappat tvålen i duschen?
;)