Inlägg: 1108119
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Vafan, har Modo redan haft lagfest eller var det sen julfesten?
Sådär, antar att det var från det här laget du förväntade dig att det skulle hugga.
Sådär, antar att det var från det här laget du förväntade dig att det skulle hugga.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"– Nej, jag är lika förbannad idag, säger han och släpar på två stora klubbpaket som han ska ta hem till klubbkompisen Jeff Ulmer."
Verkar som att Hedman får extraknäcka åt Lonken och fixa klubbor till sina lagkamrater.
Verkar som att Hedman får extraknäcka åt Lonken och fixa klubbor till sina lagkamrater.
ASG!
Jodu, den där väntade jag på, faktiskt mest därför jag skrev som jag gjorde.
Men det var en supporter från ett annat lag än jag trodde som högg på betet ;-)