Inlägg: 1112360
Svarskommentarer
Sv: Tjajkovski vs Eurodisco, Swedbank Arena 15/1-09 kl 19.00
Berka: ...Mycket händelserik tillställning som hördes hemmifrån soffan...
Smakstart, Nämen, Skit, JAA, NEJ, JAAA, NEEEJ, JAAAAAA, typ fördelat på 60min. Otroligt skön bortavinst dock om vi nu skall få chans att vara med om slutspel.
Smakstart, Nämen, Skit, JAA, NEJ, JAAA, NEEEJ, JAAAAAA, typ fördelat på 60min. Otroligt skön bortavinst dock om vi nu skall få chans att vara med om slutspel.
Så har man bara 2 P denna omgång!! De va då satan så svårt att plocka några poäng! Tik vände å vann med minuten kvar å spräckte mitt kryss.. =(