Inlägg: 1112408
Svarskommentarer
Sv: Tjajkovski vs Eurodisco, Swedbank Arena 15/1-09 kl 19.00
pratarn:Haha ja men det är så det ska vara =) Starkt att kriga in en ledning med minuten kvar!! Viktigt om inte annat =) Grattis
Smakstart, Nämen, Skit, JAA, NEJ, JAAA, NEEEJ, JAAAAAA, typ fördelat på 60min. Otroligt skön bortavinst dock om vi nu skall få chans att vara med om slutspel.