shinzawai: 0 på Pihl? Jag tror du bara sett när Pihl åker av planen.
Inlägg: 1115480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Det man fick se på Hockeyligan visar inte mycket ohyfs av Pihl.. Mest försvarsarbete tycker jag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är signaturen Metsfan på modohockey.se-forum en Metsfan? Så vackert, då är vi två i Sverige. Send him my love.