Frisco: Det man fick se på Hockeyligan visar inte mycket ohyfs av Pihl.. Mest försvarsarbete tycker jag.
Inlägg: 1115728
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Det är ju Pihl som är orsaken till att han själv får stryk. Han åker ju runt och jagar Goran och vill slåss.