shinzawai: Det är ju Pihl som är orsaken till att han själv får stryk. Han åker ju runt och jagar Goran och vill slåss.
Inlägg: 1115785
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Att vara orsaken till att man får pisk känns som en konstig motivering till avstängning. Pihls straff för sin uppkäftighet var den behandling han fick av Goren, men att hetsa fram en fight och att stängas av för den är två skilda saker tycker jag. Nu är farbror snett ute!