Grattis till poängen Modo ni måste vara stolta!!!! Vissa skulle kalla det för osportsligt men poängen tar ingen ifrån er. Finns det rättvisa så jämnar det ut sig i längden. Nästa gång kanske ni förlorar på att andra laget filmar. Trisst att vissa unga spelare fullständigt saknar skam i kroppen. En avstängning i efterhand vore på sin plats men diciplinnämnden kanske inte ger avstängningarförfilmning i efterhand.
Inlägg: 1118042
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 20090126
arnio: Men hur sämst på ishockey är du? Filmning?! Har du någon gång blivit drabbad av något allvarligare än en sticka i fingret?
Seså, kryp i säng nu och kom tillbaka när du mognat.
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 20090126
arnio: Det vore ju bra om det laget filmade så att Modo sen kan kolla på filmen vad dom gjorde för fel!