MODOJohan: Jaså var det wikman den j%eln som skvallrade, då ska jag genast knalla en trappa upp och måla hans ytterdörr röd ;)
Inlägg: 1122544
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så måste detta vara den sämsta artikeln som någonsing skrivits?
Kolla på spelare som är uppradade under "NORBERGS ”OFFER” 2008-2009", inte en spelare som han kickat..
I övrigt är jag inte ens lite orolig att Victor drar till västra frölunda.
Kolla på spelare som är uppradade under "NORBERGS ”OFFER” 2008-2009", inte en spelare som han kickat..
I övrigt är jag inte ens lite orolig att Victor drar till västra frölunda.