...så får man väl säga grattis till Knas.
Inlägg: 1122646
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Haha igen. Man får väl säga ograttis till din granne, hörru...
Haha igen. Man får väl säga ograttis till din granne, hörru...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Hahaha! Finally! Jag visste väl att det skulle löna sig någon gång att inte ändra i laget alls.
Hahaha! Finally! Jag visste väl att det skulle löna sig någon gång att inte ändra i laget alls.