knaskamilla: Grattis. Undrar om du vinner ett par: www.modohockey.se/shop_visabild.cfm?ArtikelNummer=3256
Inlägg: 1122650
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Förresten så vinner jag nog ingenting, eftersom min totalpoäng sucks.
Förresten så vinner jag nog ingenting, eftersom min totalpoäng sucks.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Det skulle vara toppen, såhär i vintertider. Vad dåliga priser de har nuförtiden...
Det skulle vara toppen, såhär i vintertider. Vad dåliga priser de har nuförtiden...