Inlägg: 1122657
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Vinner ingenting kan man själv säga att man inte gör. Med mindre än 1 minut kvar av superbowl så hade man båda spelen man lirat 500 sek vardera på. Men tydligen så ska man inte vinna något.
Förresten så vinner jag nog ingenting, eftersom min totalpoäng sucks.