...så får vi hoppas att Gunnar har rätt i det han skriver...
Länkar:
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1471399/nordstrom-foppa-spelar-med-modo-denna-sasong
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1471399/nordstrom-foppa-spelar-med-modo-denna-sasong