Inlägg: 1129354
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Haha, vad är det för Kalle-Anka-omröstningar de sysslar med på HäxPressen? VILKA har eg röstat? En handfull spelare? Riku Hahl bäst i ES? Det måste ju vara han själv som lagt den enda rösten. Haha, ett gott skratt - breddar käften!
Det som oroar mig är att lagledningen inte verkar veta vart de har Peter. Det är ungefär som: "Peter kom inte till båset, trots att han är uttagen. Hoppas att han kommer på träningen i morgon i alla fall, för just nu vet vi inte vart han är."