Inlägg: 1129482
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-19 19:00 Rögle - MoDo Lindab Arena
Gidde: Att Molinder står utanför ser jag inte som något problem. Men att Hållberg är sjunde när Hedin och Wargh får spela är för mig en gåta. Kör vi social verksamhet nu när det drar ihop sig?
Hållberg och Molinder utanför laget?
Hedin med?
Jaja, det blir nog bra! :)