Gidde: Att Molinder står utanför ser jag inte som något problem. Men att Hållberg är sjunde när Hedin och Wargh får spela är för mig en gåta. Kör vi social verksamhet nu när det drar ihop sig?
Inlägg: 1129485
Svarskommentarer
Sv: 2009-02-19 19:00 Rögle - MoDo Lindab Arena
Poffa: Nu har ju inte Hållberg rosat marknaden på sistone men hur i H-E kan man bänka honom för alt Hedin?
Wargh är dock klart förtjänt sin plats bland 6 backar.
Wargh är dock klart förtjänt sin plats bland 6 backar.