Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1129924
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni behöver inte deppa allt för mkt, inte ens om det blir KS. Ni har ju två SM-guld att luta er mot, det har inte vi.
Kanske till och med var i tunnelbanan den första tagen sattes????? ;)