Ni behöver inte deppa allt för mkt, inte ens om det blir KS. Ni har ju två SM-guld att luta er mot, det har inte vi.
Inlägg: 1129949
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Vilket onödigt provocerande inlägg.
Jag börjar undra om inte det där senaste SM-guldet var det absolut sämsta som kunde hända, nu tror hela jävla ap-ledningen att pianot spelar sig självt och spelarna har uppnått sitt sportsliga livsmål redan.
Hur fan avgiftar man sig från den här hockeypassionen? I want out.
Jag börjar undra om inte det där senaste SM-guldet var det absolut sämsta som kunde hända, nu tror hela jävla ap-ledningen att pianot spelar sig självt och spelarna har uppnått sitt sportsliga livsmål redan.
Hur fan avgiftar man sig från den här hockeypassionen? I want out.