Frisco: Pierre som 7:e BRA!!
Inlägg: 1130438
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: Det var välformulerat av dig.
Varför är det bra?
Hur har Pierre spelat på slutet i jämförelse med tex. Hrabal?
Hur tror du backparens formulering är om man ser till den bristfälliga defensiven vi upplevt på slutet?
Pierre som 7:e BRA!!
Fiskmåsar kan hacka hårt. Man kanske ska ha hjälm på sig?
Varför är det bra?
Hur har Pierre spelat på slutet i jämförelse med tex. Hrabal?
Hur tror du backparens formulering är om man ser till den bristfälliga defensiven vi upplevt på slutet?
Pierre som 7:e BRA!!
Fiskmåsar kan hacka hårt. Man kanske ska ha hjälm på sig?
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: Den stora frågan är om Svedberg får stå sextio minuter eller om Zacke kommer in.