1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1130441

Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: Det var välformulerat av dig.

Varför är det bra?
Hur har Pierre spelat på slutet i jämförelse med tex. Hrabal?
Hur tror du backparens formulering är om man ser till den bristfälliga defensiven vi upplevt på slutet?

Pierre som 7:e BRA!!
Fiskmåsar kan hacka hårt. Man kanske ska ha hjälm på sig?

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - MoDo 090221

Frisco: Sen vadå bristfällig defensiv på slutet? Hela säsongen har varit ett mörker i det defensiva spelet å de över hela banan!!!


Sv: Färjestad - MoDo 090221
Frisco: Hedin har varit en sopa denna säsong punkt slut! Hrabal har spelat 2-3 matcher och han har inte varit direkt bra, men han har potential att bli det bara han får spela in sig i systemet! Pierre hänger inte med och drar på sig utvisningar i parti och minut, sen kan han inte slå en pass, tacklas är uteslutet och skuta vet han inte vad det är! Hedin platsar i div. 2

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB