Inlägg: 1130441
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Frisco: Sen vadå bristfällig defensiv på slutet? Hela säsongen har varit ett mörker i det defensiva spelet å de över hela banan!!!
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Frisco: Hedin har varit en sopa denna säsong punkt slut! Hrabal har spelat 2-3 matcher och han har inte varit direkt bra, men han har potential att bli det bara han får spela in sig i systemet! Pierre hänger inte med och drar på sig utvisningar i parti och minut, sen kan han inte slå en pass, tacklas är uteslutet och skuta vet han inte vad det är! Hedin platsar i div. 2
Varför är det bra?
Hur har Pierre spelat på slutet i jämförelse med tex. Hrabal?
Hur tror du backparens formulering är om man ser till den bristfälliga defensiven vi upplevt på slutet?
Pierre som 7:e BRA!!
Fiskmåsar kan hacka hårt. Man kanske ska ha hjälm på sig?