1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1130443

Sv: Färjestad - MoDo 090221

Berka: Skuta, har han inget sjövett?

Hedin får oförtjänt mycket kritik. Hedin har verkligen inte varit så dålig som många vill göra gällande. Visst, han är långt ifrån bra men i jämförelse med Hållberg, Wargh, Hrabal, Westin och Hasse J så är det hårfin skillnad.

Hedin börjar bli MODO:s motsvarighet till Wade Redden i Rangers. Folk buar och gnäller oavsett vad han gör.


Svarskommentarer

Sv: Färjestad - MoDo 090221
Poffa:hedin och Vestin håller inte es-klass så är det bara, hrabal är det lite tidigt att bedömma, hållberg är långt långt ifrån bra,wargh blandar å ger,hasse är inte som i fornstora dagar men han har något dom ovan nämnda inte alls har, det är fysiken, att gå på kropp och smälla på sen att han blir efter i skriskoåkningen har väl delvis med skador å åldern att göra

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB