Frisco: Hedin har varit en sopa denna säsong punkt slut! Hrabal har spelat 2-3 matcher och han har inte varit direkt bra, men han har potential att bli det bara han får spela in sig i systemet! Pierre hänger inte med och drar på sig utvisningar i parti och minut, sen kan han inte slå en pass, tacklas är uteslutet och skuta vet han inte vad det är! Hedin platsar i div. 2
Inlägg: 1130442
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: Skuta, har han inget sjövett?
Hedin får oförtjänt mycket kritik. Hedin har verkligen inte varit så dålig som många vill göra gällande. Visst, han är långt ifrån bra men i jämförelse med Hållberg, Wargh, Hrabal, Westin och Hasse J så är det hårfin skillnad.
Hedin börjar bli MODO:s motsvarighet till Wade Redden i Rangers. Folk buar och gnäller oavsett vad han gör.