Poffa: De dåliga passningarna kan man skylla på nerverna, men den dåliga farten? Åk grabbar ÅK!
Inlägg: 1130487
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
shinzawai: Är det kört nu?
Finns ju inge GO i laget, forwards står ju stilla i egen zon så backarna får ju ingen hjälp