Inlägg: 1130493
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MoDo 090221
Berka: jag tycker dom har spelat rätt bra ändå. Man är i usel form och möter ett toppat FBK i deras kula.
Jag hade mentalt ställt in mig på mycket värre.
Heja MoDo!
Jag hade mentalt ställt in mig på mycket värre.
Heja MoDo!
shinzawai: Är det kört nu?
Finns ju inge GO i laget, forwards står ju stilla i egen zon så backarna får ju ingen hjälp