Inlägg: 1131227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Jag tycker ditt resonemang haltar. Att de inte får tacklas är ju inget som de själva har bestämt utan det har gubbar med stela könsbilder gjort. Att de själva skulle vilja tacklas tror jag vi kan ta för givet.
Själv ogillar jag damhockey av samma anledning som jag ogillar svenskfotboll eller nåt sånt. Det är helt enkelt för dålig underhållning. Jag kan inte motivera mig att titta på en hel match, än mindre betala för att göra det.
Själv ogillar jag damhockey av samma anledning som jag ogillar svenskfotboll eller nåt sånt. Det är helt enkelt för dålig underhållning. Jag kan inte motivera mig att titta på en hel match, än mindre betala för att göra det.
Hm, kanske bäst att man förklarar det där innan man får knas på sig: Därmed inte sagt att inte flickorna ska få hålla på, men så länge man inte får tacklas så är det svårt att kära ner sig.